Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 18. februar 2018

Tro det eller ei.....

Jeg har faktisk lagd noen kort i det siste :o)
Først må jeg legge inn kortet til Emilie som har bursdag i dag.
22 år er ho blitt...
Og kort må ho jo få...
 Og "som vanlig" så kjører vi Maja Design ark.
Tror vi er like glad i de begge to. Bildet har jeg fått fra Hilde Gilberg, blomster fra Wild Orchid Crafts, hjertedies fra Ali Express, halvperler fra Panduro? har og brukt litt stickles litt her og der
 Rub'ons fra Staz.
Retro flower punch fra Ek-success
 Dies fra Joy Craft, tekst fra Staz, Emilie er litt mer en gjennomsnittlig glad i sjokolade, derfor sjokoladetemaet :o)
Sjokoladecharms'en har jeg fått av en venn
 Begge innsidene
 Ny hjertedies, kjøpt på Ali express, knallfin
 Nydelig blondeserviett som jeg har fått fra Hilde Gilberg, ho selger masse fint både på Finn.no og på Facebook under "Hobbyutstyr til Scrapbooking" og stempler fra Kreativ Hobby
Baksiden, med sjokolade rub'ons
Er med på disse utfordringene:
Papirplaneten: Kjærlighet
Papirlosjen: Dies/stempler

Klem fra Kaia

9 kommentarer:

Hege sa...

Lekkert kort med mange fine detaljer.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Guri sa...

Godt å sjå at du ikkje har slutta å laga kort :)
Nydelig kort du har laga til Emilie. Stilig med eit ekstra kort inni.

Annelen sa...

Så flott kort med mange fine detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.
DT-Annelen

Maya sa...

Åh så herlig å se att du er tilbake med dine lekre kreasjoner!! Dette var så utrolig flott ♥
Lekkert både på utsiden og innsiden! Digga innsiden med det ekstra laget, forresten!
Fortsett å lage kort, Kaia :)
Stor klem fra Maya

Anne-Eddie sa...

Kjekt å se deg tebake her! Er så dårlig til å legge inn sjøl, så eg klage ikke !! Flott kort til fine Emilie ! Klem ;)

Elin sa...

Rikig koselig kort, i nydelige farger :) Takk for at du deler det med oss hos Scrappelyst :)

Katrine E. Bråten sa...

Nydelig kort! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :-)

Belinda Hammersdal sa...

Så stilig og søtt kort på samme tid! Liker godt sammensetningen din. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring :) Klem DT Belinda

Monica Langedal sa...

Nydelig kort, både i farger, pynt og oppsett! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica