Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 2. mai 2017

Bursdagskortet til André

Skal visst ikke skryte for mye av at jeg er tilbake, for jammen går det sent...
MEN, jeg lagde nå et kort til min kjære som ble 50år 18.april.
Fliden tyr.....
Jeg gjorde det ganske enkelt, lagde det av et 30x30 ark, for vi var maaaange som skulle være med på gaven..
Fremsiden.
 Han er mekaniker, så da passet det godt med litt tannhjul og div fra mønsterpapiret til DCWV, i tillegg til at jeg har klippet ut bokstavkort, stanset ut hjerter fra Tim Holtz, gratulerer er stanset ut i mosegummi, frisket opp med litt limegrønt for å få litt farge inn i tilværelsen.
 Innsiden,
Mønsterpapir fra DCWV
Her har jeg laget et "hengeskilt" hvor det står:
 - Å feire fødselsdag er sunt. Statistikken viser at de som feirer flest også lever lengst.
I tillegg til emojis og rub-ons
Innside nr 2
Her skal alle navnene stå, så her måtte jeg ha MASSE ledig plass, har kun limt på en del av et målbånd, noen tannhjul, og noen rub-ons

Baksiden.
Fremdeles mønsterpapir fra DCWV (resten av det som var igjen fra fremsiden)
Kun limt på personlig stempel, en emoji og et hjerte.
Det var det.
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Guri sa...

Tøft med dei knall grønne detaljene på dette røffe kortet.