Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 1. oktober 2016

Kreativ Hobby's oktober utfordring

Oktober utfordringen til Kreativ Hobby er: Blonder og Bling
Jeg har laget et dåpskort denne gang.
 Forsiden...
Mønsterpapir fra Maja Design, vintage baby (min absolutt favoritt baby serie til nå) 
Motivet er stanset ut med Spellbinders labels one, og decorative labels one.
Rosa blonder og bling, i tillegg til en haug med blomster fra woc.
Charms fra Korthobby
 Her har jeg tatt bort tag'en, doily fra MF
 Tag'en har tekst fra Kreativ Hobby, og er stanset ut med Nellie Snellen dies
 Zoomet inn på motiv og blomster.
 Har laget en lomme til gavesjekk/penger e.l
 Kortet stående
Fra en litt annen vinkel..
Hiv deg med på utfordringen, husk at du kan delta med max 3 bidrag innen 31 oktober...
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Guri sa...

For eit nydelig babykort!! Enig med deg at desse papirene er flotte :)

Nette sa...

Å så nydelig!!😍 Herlig rosafarge! Håper eg får dåpsinnbydelse snart😂 Miss u!! Stor klem fra minste lillesøss❤️