Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 1. oktober 2015

Oktoberutfordringen til Kreativ Hobby.

Oktoberutfordringen til Kreativ Hobby er: Kort til Dame
Forsiden.
Jeg kjøpte meg ny dies på Stempelscrapmessa i Oslo, og den måtte jo prøves ut. Den er fra LittleB og heter labels/etiquettes. (Den lager til og med falsk søm og det er jo såååå fint.)
Tekstene på vimplene er fra Kreativ Hobby, blomstene som har fått "stardust" på seg er fra woc, og Storyteller, blondene er fra skuffen min og Tyrkia. Sugerørene har jeg kjøpt på ebay.
Zoomet inn på nydelige Ingrid Bergman......
Zoomet inn...
Halvperler fra Papirdesign.
Kortet liggende på benken. Har hatt sticles stardust på blomstene.
Tekst og motiv fra Kreativ Hobby
Innsidene. 
Plass til å skrive en liten hilsen på høyre siden..
Mitt personlige stempel fra ebay "longchai74"
Vil du være med på utfordringen så har du helt til 31 oktober på deg til å være med. Husk, du kan delta med maks 3 bidrag.
Vinneren får som alltid et gavekort fra Kreativ Hobby på kr. 200,-.
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Nydelig kort! Klem ;)

Guri sa...

Den blomsterdekoren var lekker! Og flott dies du har fått deg.