Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 1. september 2015

Septemberutfordringen til Kreativ Hobby : Høst

Utfordringen til Kreativ Hobby denne gang er HØST.
Vi vil se fargene brun, rød og oransje på bidragene deres.
Her er mitt kort.
 Fremsiden.
Har brukt brun, rød og oransje kartong, mønsterpapiret er fra Sassafraslass,
den underste blonden (som egentlig var hvit) har jeg sprayet med div. Dylutions sprayer, gule/oransje/rød. Den gule hadde jeg liggende.
Over bildet har jeg stemplet "Dagene har kommet og gått, her er kortet du skulle ha fått" fra Kreativ Hobby. (ikke så lett og se pga. det mønstrete papiret)
Innsiden.
Har brukt Spellbinders labels one og decorative labels one. Har stanset ut høst blader med Marianne Design Dies av et nydelig papir som jeg fant i restene mine. Halvperler fra Storyteller
Sånn ser kortet ut stående.
Vil dere være med på utfordringen så går fristen ut 29 sept., og dere kan levere max 3 bidrag hver.
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Lekkert dette og det under! Dette har jo spesielle farger, men du mestrer det! Klem ;)

Nette sa...

Eeeeeelske fargekomboen! 👍🏻👍🏻😃😃💕💕