Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 17. september 2015

Kreativ Hobby's ekstrautfordring, September

Ekstrautfordringen til Kreativ Hobby i september er:
Scrap/lag kort til sangen "the rose" med Bette Midler
Her er mitt kort
 Forsiden
Sommerfugler fra MS, halvperler fra Papirdesign, og blondeserviett fra MF
 Zoomet inn på den nydelige rosa.
Har fargelagt den med Prisma Premiere Pencils 
 Baksiden.
Har prøvd noe nytt, lagde stor framside, og et lite kort bak.
Ble ganske ok synes jeg, så det blir ikke siste gang.
 Innsiden, tekst fra Kreativ Hobby, og nydelige papirer fra Maja Design "coffee in the arbour". (Vett ikke hvor dies'en jeg har brukt til kortet kommer fra)
Liggende flatt på benken.
Vil du være med på utfordringen har du til 30 september på deg til å være med.
Vinneren får en gave fra Kreativ Hobby.
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Guri sa...

Nydelige farger og stilig med lite kort på baksida.