Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 1. november 2013

Christmascard

My last card with Reprint Dp paper. Christmas card collection, the Dp's called The North Pole. 
 The front....
I choose to ink in bluetones, since the Dp are in bluetones.
The sentiment are from Panduro, and the snowflakes are from Stempelglede
Zoomed in on the beautiful picture.......
 The insides.....
 The back......
Zoomed in on the back, and the gorgeous picture.....

Hugs, Kaia

4 kommentarer:

June sa...

For et herlig kort og så skjønne motiver!
Klem, June

Anne sa...

For et skjønt papir, så søte figurer! Nydelig kort. :)

Klem, Anne.

Anne sa...

Takk for besøket i bloggen min. :)
For å få SMÅ dråper med liquid pearls er det om å ikke lage en hel dråpe som slipper taket i flaska, men bare såvidt være borti papiret, så blir det mer en liten prikk enn en hel dråpe. Det funket bedre på flaska mi før da, nå får jeg ikke så små dråper som jeg klarte før. :p

Anne-Eddie sa...

Fantastisk papir! Flott kort!
Klem fra Anne-Eddie :) GOD HELG! :)