Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 30. august 2013

Christmas matchboxes

Just a quick post to show you two matchboxes I've made..
I've used a lot of leftover papers and 6x6 from Pion Design's "Silent Night" on theese two. 
 I've used lace from woc, halfpearls from storyteller, punches and MM paper distresser.
The big matchbox:
 From the side...
 The handle....
 The front....
 And the back....
The smaller one turned out like this:
 From the side...
 The handle....
 The front......
And the back...
Notice that gorgeous lace.....
I got it in a "surprise suitcase" from Lena Katrine earlier this summer (together with a lot of other stuff....
I love when theese things happen. I'm not good at doing so myself, there's always room for A LOT of improvement....
That's all....
Happy dreams everybody, and have a wonderful weekend. Hopefully I see you again in SC's challengeblog on sunday.
Good Night :)
Hugs, Kaia

3 kommentarer:

Anne sa...

Så nydelige fyrstikkesker, så duse og fine papirer og motiver. :)

Klem, Anne.

Scrappellen sa...

Hei kjære deg!:)
Såå nydelig denne var, og så fin med disse håndtakene..liiker♥♥
Tusen takk for alle koselige kommentarer, du er så flink til det.♥..jeg må skjerpe meg, men det går litt i hasten og lasten her om dagene, og jeg pakker og skal lagre endel ting, før jeg kjøper noe annet! ;) Men, det blir bra♥
Go'klem fra meg

Bodil sa...

Nydelige fyrstikkesker ♥♥♥
god helg :)