Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 15. juni 2013

I dag er Argos 17.mnd. ❤

❤ ❤I dag er Jutulættas Argos 17.mnd... ❤ ❤
Vi koser oss en hel masse sammen.. Han er en klovn, og jeg ler av han hver eneste dag. Han har mange uttrykk og måter å "si ting på", og vi lærer hele tiden nye ting av hverandre. Han elsker å drikke rennende vann fra badekarkranen, selv om han nettopp har fått nytt vann, så sprinter han etter, så snart noen går opp trappa (badet er i 2.etg). Han er en skikkelig kosegutt...
som elsker å kose i senga (men det må du ikke si til noen)
Jeg henter han på rommet til Emilie på morgenen (han ligger på ei pute der), ut å tisse (av og til) så er det å springe opp trappene, inn på soverommet til pappa, og opp i senga... Der kan han ligge til krampa tar han....
Spiser godt til tider, favoritten er leverpostei. 
Han elsker å springe løs i fjellet, langs elvene og vann og prøve å fange småfuglene langs vannkanten (spesielt fossekallen, det er en spennende kar....) Han elsker å bade, svømmer som en prest etter ball og pinne.
Vi er på hundetreff hver onsdag, hvor han treffer andre hunder, i alle størrelser. 
Leker kjempefint med et par av hundene, er veldig bråkete (bjeffer mye) på et par av de, og lærer hele tiden hvordan man skal oppføre seg sammen med andre hunder. Og det er såååå sunt..
Emilie hadde en ny fotoshoot her for et par uker siden, etter at ho kjøpte seg et nytt objektiv.... 50mm 1.4 heter det visst....skal ta veldig skarpe bilder, og er veldig anvendelig i følge henne...
Her er noen av bildene:
Dette er helt nydelig...... ❤
 Et av utrykkene, som sier :"lek med meg.. (leken har han hatt siden rett etter vi fikk han) ❤
"pladasken"
med leken igjen...
Ville du noe ???
Lek med meg da....
Jeg kan kose med leken min og.... 
Godbit ???
Bomtur....
Det var bildene for denne gang......
Sender samtidig masse varme tanker til Maya, som mistet sin kjære Orin ❤ tidligere i uka.
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Kari sa...

En stund siden eg har vært innom her. Her var det mye fint KArianne.Flotte kort, som vanlig. Og ikke minst så var det mange fine bilder av Argos. Må si meg enige i at det er flott det første bilde av han. Flink fotograf denne Millisen vår.

Klem mamma.