Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 20. mars 2013

Flere gavekort....

Har laget flere gavekort til den lokale fotterapauten vår.
Har brukt kraftkartong og restepapir.
Forsiden... på nr 3 ( i denne omgang)
Zoomet litt inn.....
Forsiden...på nr 4
Zoomet inn litt....
Tekstene og bildene er lastet ned fra nettet.
Ellers, blonde og blomster fra WOC, de store rosene fra North Star Stamps.
Bling fra Prima, div. puncher og dies bl.a hjørner fra Cherry Lynn (Deco B)
Ha en fin 20. mars alle sammen.. :)
Klem fra Kaia

6 kommentarer:

morkaren sa...

Hvor smukt-- tænk at få så smukt et kort når man får et gavekort. knus morkaren.

Beate sa...

Så flotte kort du lager! Liker de kjempegodt :)

Anne-Eddie sa...

Skikkelig flotte disse og!! De er så fine de bildene du bruker! Pynten er nydelig!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Jannhild sa...

Knallstilig tekst!! Passer perfekt til formålet :)
Kjempeflotte gavekort, Kaia!!
Klem og ha ei super helg!!
Jannhild

Trine sa...

Hei!
Så søte gavekort!:)
Takk for kommentarene i bloggen min! :)
Ja, nå er det lite kort på meg, men det er ikke glemt! Tre ganger til på sykurs, så er jeg ferdig med det. Det ble ikke helt som forventet det... Gleder meg til kortkveldene igjen! :)
Snakkes! Klem! :)

Sissel sa...

Lekre gavekort, de blir jo en gave i seg selv.
Kortet under her var nydelig, så søtt motiv.
Klem Sissel