Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 24. januar 2013

Mjøstreff....

I helgen skal jeg på Mjøstreff på Hamar!!!
Mitt første store treff, og jeg gleder meg veldig.
Skal du??? Kanskje vi snakkes ????
Flere av jentene i Sketchy Colors skal, og det blir så moro å treffe de nye, og de gamle selvsagt.
Skal en tur til Maya først i Gausdal, reiser i ettermiddag og er fremme på kvelden en gang, så skal vi kose oss med papir, fargeblyanter, saks og lim ut i de sene timer.
Har meldt meg på tag-kurs på lørdagen.......
Spennende å se hva det kommer ut av dette.....
Referat kommer....... kanskje noen bilder også.....

En liten stemningsrapport fra Sauda.
Bildet er fra tirsdag, vi var på skøyter på fjorden.
Det har jeg aldri gjort før...
Helt fantastisk !!!
(Emilie er godt påkledd som dere ser)
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Maya sa...

Åhhhh som jeg gleder meg til du kommer!!!
Kan nesten ikke vente :)
Blir ei superduper helg!!
Snakkes om noen timer, litt jobb først for å få timene til å gå ;)
Go`klem fra Maya

Anne-Eddie sa...

God tur og ha ei fantastisk helg! Klem fra Anne-Eddie :)