Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 5. desember 2012

Enda ei toffee-fee eske, og hjertebodens juleblogg...

Jeg har laget ei toffee-fee eske til.
Denne gang i grønnt, og med skjønne "James in the snow" fra LOTV
 Den ble sånn som dette....
 Zoomet inn litt.......
Her er skjønne James i snøen, som er laget av liquid pearls, opal white.
Har brukt Distress stain, weathered wood rundt motivet.
De var kjempegreie å bruke, de la ikke fra seg så mye farge som distressputene...
Også denne gang har jeg latt spellbinders-ramma sitte på mens jeg distresset/stainet rundt motivet for å få den hvite ramma....
Ellers har jeg brukt:
Grønn Bazzill kartong
Mønsterpapir fra Maja Design, "gammaldags jul", og litt restepapir (fra Bo Bunny?)
James in the snow fra LOTV
Fargelagt med Letraset Promarkere
Tekst fra Panduro
Blonde og blondeserviett fra WOC
Osteklut
Blad/gren-dies fra Marianne Design og Spellbinders large deckled rectangles.
Blomster fra Storyteller
Liquid pearls, opal white, og noen hvite fjær, kjøpt på Blitzy.
Tror det var det hele....
Hiver meg med på:
kortgleders desemberutfordring: Lag julegaver
Og mitt første juleprosjekt i desember for Hjertebodens juleblogg
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

So sweet image and lovely card.
Thanks for visiting my blog and your tresured comment.
Hugs from sLOVEnija Tamara

Bettina L. sa...

Dette var bare en helt nydelig toffifee eske og liker designet med det grønne designpapiret, røde blomster og lekker blonde. Tusen takk for at du deltar hos Kortgleder og lykke til. Håper du blir med på nye utfordringer neste år. Ha en riktig god jul. Klem Bettina