Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 4. november 2012

Sketchy Color #138

Sunday again. 
This week we have a wonderful colorchallenge for you to play with. 
We want to see your creations in green and white

Our sponsor in all of november are KreativHobby


My card this week is an "only front"-card...
 The front......
Zoomed in a little bit......
I'm joining Hjertebodens juleblogg with this card, my second for november.
RECIPE:
Stamps: Hanglargirl from a christmas-set, years ago....
Sentiments: From North Star Stamps
Paper: White bazzill cardstock
DP's: Pion Designs silent night series
Tools: Distress tool from MM, and MS Aspen around the page punch
Embellishments: Lace from WOC, charm from Korthobby
Medium: Letraset Promarkers
Other: Cheesecloth, and seembinding ribbon, colored with peeled paint.
Remember to check in on the other DT's. They have made some awsome creations..
Now it's your turn to make something in green and white..

2 kommentarer:

Scrappellen sa...

Å dette var helt nydelig i lekre ark og farger♥!.
Flott fargelagt hAnglar motiv.!:)

Ønsker deg en fin søndag.
Klem, Ellen

Marianne sa...

Heisan Kaia.
Tusen takk for at du stadig er innom bloggen min, du er sååå flink til det assa!!! Jeg er rundt jeg også, men jeg er så dårlig til å legge igjen spor etter meg. Du har laget de lekreste julekort Kaia, med stor wooow faktor!!!
Sjokoladeesken ja, har nok brettet litt ja. Synes det er enklere jeg:) Orginalesken må jeg jo male og greier om ikke det gule skal synes. Jeg er nok bedre med bretting enn med maling, hihi:)
Ha en strålende ny uke!
Masse klemmer fra Marianne:)