Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 11. oktober 2012

Bursdagskort

Vår alles kjære SC-Ellen hadde bursdag på mandag, og et kort må ho jo ha...
Her er det jeg sendte avgårde til henne....
Laget av mine absolutte favorttpapirer fra Pion Design.
From My heart II- forget me not.
 Forsiden.....
 Zoomet inn på skjønne Mimosa og "bursdagsbamsen" hennes.....
 Motiv og dekor......
 Innsiden......
 Kortet satt opp....
 Fra siden......
 Fra oven.....
 Tekst bak kortet..
Oppslått igjen.......

HAR BRUKT:
Stempel: Mimosa på promenad
Tekst: fra Kort og Godt
Papirer: White and bluegrey bazzill cardstock.
MP: Pion Design.
From My heart II- forget me not.
Verktøy: Spellbinders labels three, MS bartepunch, Cherry Lynn doly lace dies.
Pynt: Blomster, blonde and pearlspray fra WOC og osteklut.
Medium: Prisma Premiere Pencils
Annet: Har distresset rundt motivet FØR jeg tok av Spellbindersdies'en, da ser det ut som enda en ramme....
Ellers har jeg klippet ut noen sommerfugler og border fra From MY Heart II serien.
Det var det hele....

Jeg hiver meg med på Totally gorjuss #152: Anything goes med dette kortet og...


Klem fra Kaia

4 kommentarer:

morkaren sa...

Skønt kort, dejligt farvevalg. knus morkaren.

Anne-Eddie sa...

Lekkert kort!! Nydelig fargelegging.
Kaaanskje jeg kan være med dere på treffet søndag...?! Om jeg får de "unge" ut med middagsbåten, kan jeg vel komme en liten tur innom?
Klem fra Anne :)

Sissel sa...

Lekkert kort i nydelige farger.
Klem Sissel

Pia sa...

så super nydeligt staffelikort
Du må have en god weekend
knus Pia