Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 10. august 2012

Help her family to find Sigrid!


Jeg pleier ikke å legge inn innlegg som dette på bloggen min, men i dette tillfellet må jeg bare.
Jeg håper så inderlig at de finner henne, selvsagt i god behold, er ikke det mulig, så får jeg håpe hun blir funnet uansett, sånn at den stakkars familien kan få fred. 
Emilie er 16. år nå, og jeg orker ikke engang å tenke på hvor forferdelig dette må være.  
Spre dette, kanskje vi kan være til hjelp...
16 år gamle Sigrid Schjetne kom aldri hjem natt til søndag 5 august.
Mange mange frivillige leter nå etter Sigrid, og engasjementet for å hjelpe til er stort!
Vi oppfordrer alle dere med blogger av forskjellige slag om å legge dette som toppbilde, slik at vi får spredd dette ut til alle våre blogglesere!




Ingen kommentarer: