Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 15. mai 2012

Konfirmasjonskort til gutt....

Jeg lagde et kort til Skissen hos Totally Gorjuss forrige uke, men tror dere ikke jeg glemte å legge det inn.... 
Det er et guttekonfirmasjonskort, og jeg tror konfirmanten spiller gitar (derav notene), men jeg er ikke helt sikker... (jeg er ikke glad i å lage guttekort, får det ikke helt til..)
 Forsiden
 Zoomet inn litt. Motivert er fra KennyK, og heter teenidol.
 Innsiden, med plass til en seddel, litt verktøy og noter....
 Stående...
Fra en annen vinkel....
RECIPE:
Stamps: Kenny K, Kort og Godt.
Sentiments: Kreativ Hobby
Papers: Craft Cardstock, DP's from my left over papers, Bohemia and KaiserKraft.
Tools: Spellbinders large curved rectangles. Star punch, and Qc-musicnote-dies
Embellishments: Lots of charms from Korthobby and ebay, TimHoltz "things" and a ribbon with notes.
Medium: Prima premiere pencils.


4 kommentarer:

oheidia sa...

Hærlig konfirmasjonskort i glade farger - denne gutten fra Kenny K er veldig anvendelig og jeg har nettopp kjøt han i rubber stamp.

Heidi )

Unni sa...

Jeg synes du får det helt til!! ;)

Anne-Eddie sa...

Knallflott kort. Du er superflink til det meste!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Majsan sa...

ÅHH WOOW supersnyggt kofirmationskort :)

KRAM MAJSAN