Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 31. mars 2012

Julekort

Jeg har meldt meg på hos Hjertebodens juleblogg, hvor vi må lage tre julekort hver mnd. Så slipper "jula og komme på kjerringa" i år i allefall.
3 kort hver mnd er jo bra
Det siste julekortet mitt i mars er ett jeg laget for noen år siden, så da blir ikke haugen så mye større denne mnd. (beklager, men pga en arm som ikke er på min side for tiden å blir det sånn)


Ganske enkelt.
Men jeg liker så godt nissemotivet og tag'ene.
Som dere ser så er det noen år siden, men jeg liker det godt lell....
Ønsker der alle en riktig god påske. Vi skal til fjells i dag og nyte sola....må det bli mange solfylte dager......

3 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så flott julekort i fine farger!
Flotte stempler du har brukt.
God bedring med armene og riktig GOD PÅSKE til deg :o))
Klem, Anne

Anne-Eddie sa...

Skal si du hadde "teken" den gangen også. Fint julekort!! Er du fremdeles plaga med den armen?!
Bloggen min ja. Der sto det at den måtte oppdateres for den er ikke lenger støttet av nettblogg...?
Da får jeg opp den nye sida der jeg skal legge inn et nytt innlegg, men den vises bare en smal kant av, foran dette er det et "vindu" som stenger.. Synd jeg ikka kan mer om data...Klem fra Anne-Eddie :D

Unni sa...

Først ble jeg fanget av de fine orkidèene, så at du nevnte Egypt og så de fine kortene!!!! Artig å lese om din begeistring for Egypt. Jeg har vært der 25 ggr så hjertet slår fort i begeistring når jeg ser på bildene :) Jeg har vært både her og der i Egypt, men mest hos private 13 mil nord for Kairo. Men 2 år siden sist så kjenner savnet nå... God Påske :)