Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 14. februar 2012

Hjertebodens juleblogg, februar. Kort nr 3 (Toffeefee-eske)

Denne gang har jeg laget ei Toffeefee eske, og da har jeg klart å lage 3 julekort denne mnd også, JIPPI
Fra Siden (tekst fra Inkido ?)
Sånn ble den....
Zoomet inn på skjønnasen...
..og den flotte dies'en fra Marianne Design.
HAR BRUKT:
Kraft Kartong og Rød Bazzill kartong.
Mønsterpapir fra Papirgleder
Motiv fra LOTV, fargelagt med Distress ink refillere
MS punch snøfnugg
Blonde fra en lokal butikk
Marianne Design Dies - Poinsetta
Bladene under er fra en gammel lysmansjett
Halvperler fra Papirdesign
Alle kantene er distresset med Valnut Stain

4 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flott!! Du er flink. Har ikke laget ett eneste ennå...
Nydelig eske med søtt motiv!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Heidi sa...

Den var jo bare helt nydelig da..♥ og ære være deg for at du klarer å tenke jul.... venter bare på en "varm" vår jeg nå.. :)))) er lov å håpe ihvertfall!!

Ønsker deg en flott dag!
klem fra Heidi:)

Pia sa...

wow så herligt motiv, søde farver og flot pyntet
knus Pia

Sissel sa...

Så søtt julekort, nydelig pyntet med mange søte detaljer.
Mine 3 er fortsatt på planleggingstadiet :)
Klem Sissel