Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 28. desember 2011

De siste julekortene mine ....tror jeg.....



Motiv fra Sarah Kay, farget med Prisma Colors på Kraft Kartong. 
Mønsterpapir fra Maja Design og Pion Design
 Zoomet inn på motivet, blomster fra WOC.
Årets julebilde...
 Skrivefelt...
 Baksiden....
 Neste kort er i blått og Kraftkartong.
Motiv fra LOTV, fargelagt med Promarkere og Prisma Colors
Mønsterpapir fra Ladybug & Friends
 Zoomet inn på goingen....
 Zoomet enda litt til
Årets julefoto..
Skrivefeltet.....

2 kommentarer:

Pia sa...

super flotte kort og dejlig forårs farve på det første
knus Pia

Gro sa...

Kjempefine julekort. Det blir så fint med fargelegging på Kraftkartong, men det synes jeg var vanskelig.

Klem :o)