Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 10. november 2011

Nå har jeg endelig fått ferdig noe *lol*

Endelig ferdig med ett nytt prosjekt, det har ikke vært mye av det i det siste...
Skal i 50. års dag i helgen til min svigerinne, og da må jeg jo ha med noe gøy. Ho har ikke bursdag før neste søndag 20.11.2011- (Sjekk datoen, Kult....) men skal feire på lørdag med venner...
 Jeg har pyntet en vinflaskeboks, med papir fra Maya design.
Tekst fra Kort og Godt, og bokstavene er stanset ut med Qc-alfabetet Tangerine (som er det alfabetet jeg har *lol* noen som vil selge sine alfabeter, ta kontakt...) 
 Har fargelagt to sneisne damer fra Kenny K med Promarkere.
 Zoomet inn på BodaciousBev.....
 .....og Lady Raven som jeg liker veldig godt.
 Snurret boksen rundt litt...har laget "korsettsnøring".
 Zoomet inn på blomstene, som er fra Prima, WOC, og Storyteller.
Så vidt du kan se engelen som henger fra tråden, den har jeg laget helt selv...
Og så har jeg zoomet inn på "min svigerinne" om 30år (jeg vett det står 2031, men jeg har forandret det til 2041, etter bildet ble tatt)
 Helbilde av siden, med sløyfebånd og det hele...
I tillegg har jeg brukt blonde fra Scrappekjelleren (den røde) og en lokal butikk her hjemme (den hvite helt nede) og litt rød Bazzill kartong. Punch fra MS.

I tillegg har jeg dekorert et lys til ho.
 Bildet er fra når vi var i London i april (hadde fått cellofanen så fin, så jeg tok ikke den av *lol*) på musical.
Så har jeg skrevet litt for hånd som jeg har smeltet inn...
Any questions, just ask....
Ha en fin kveld, nå skal jeg se siste episode av Blanke Ark, som er helt utrolig å følge med på.
Håvard er vannvittig flink. For ett flott menneske sier jeg bare, og for noen flotte elever.
Klem fra Kaia

2 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Gu' kor flott :) Ogso alle dei detaljane :D
Lovely ♥

oheidia sa...

Hi hi, litt av noen stempler. Måtte le litt og det kommer mottaker også til å gjøre. Hærlig pyntet rund boks. Veldig stilig!!!

Klem