Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 5. oktober 2011

Jeg har ikke ligget på latsiden..

Jeg har ikke ligget på latsiden selv om det er dårlig med blogginnlegg for tiden.
Jeg har nemlig begynt på litt julepresanger, har strikket tøfler et par år nå, og nå er det sånn at de nesten forventer å få tøfler hjemme hos meg.
Så hva annet kan man gjøre enn å sette i gang.
Til nå er 4 par ferdig:
 Må ha litt variasjon i fargene, synes det er litt tøft med skarpe farger..
Her er alle litt mer samlet.
Så da er det bare å ta pinnene fatt, nye tøfler i sikte.......
Nå er det trening, zumba....kjempegøy..

5 kommentarer:

Eva Helen sa...

Så fine de var.Disse blir godt på bena når vinteren trer inn i stuen!

Klem fra Eva Helen

Pia sa...

wow så super lækre i flotte farver
knus Pia

Linda W sa...

De var kjempefine enig i at det er flott med litt farger:)

Kari sa...

Dette så bra ut Karianne. Fine farger du har satt sammen og.

Klem mamma

Eli Kristin Magnussen sa...

Så herlige tøfler, ser skikkelig gode og varme ut! :D Stilig med litt farger også!!

Lykke til med julegavene, har såvidt startet på noe og grubler desto mer på hva og hvor mye klarer jeg før jul, thi-hi! Starter snart i jobb igjen og da blir det absolutt full rulle, huff.

Kos deg med strikk og kortlaging. Skikkelig innevær her, så nytt spøt skal på hendene straks ;)

Ha en koselig søndag, Kaia! :)
Klem, Eli Kristin