Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 22. juli 2011

Ferie !!!

Da har det jammen gått nesten ei uke av ferien.
Skal på jobb igjen 1.august, så nå er det bare å nyte (regnværet)
Har vært på Harrytur i Sverige, det er jo alltid gøy.
 Emilie med nye kule solbriller..
En tur innom Godisfabrikken må vi jo også.....
Bilen er stappet til vi skal hjem, og sånn skal det jo være.....
Vi var også på en liten fotoshoot ved Heddal Stavkirke...
 Er den ikke flott ???
Detalj fra den ei av dørene...
Kom hjem til vannlekkasje i det nye taket på kjøkkenet.... Jeg tror ikke vi har vært på en eneste "Harrytur" uten at det har skjedd noe...kanskje noen prøver å fortelle oss noe????...
Ringte forsikringen i dag, og André har fått tettet med silicon sånn at vi får dusje, så det eneste er hullet i taket, og spot'ene som henger ned, men men.... 
Det ordner seg til slutt..
Ha en fortsatt flott sommer alle sammen.
Takk for alle kommentarer dere legger igjen.
Jeg kommer også sterkere tilbake etter ferien, har vært litt sløv i det siste...
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Gunn-Elin sa...

Kjipt å komme hjem til lekasje da. Håper det er fikset nå. Men selv for kjedelig det er med slike ting så er det bildet fra godisfabrikken som har brent seg fast på netthinnen min. WOW!!! Jeg må virkelig tørke sikkel fra munnvika og ta meg sammen her nå. For en lykke å plukke blandt alt dette godtet.

Håper alt er bra med deg og dine. Og at du kan nyte de siste fridagene før hverdagen er tilbake.

Klem Gunn-Elin