Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 19. mai 2011

Forberedelsene til konfirmasjonen.

Når man skal ha konfirmasjon er det en del forberedelser man må gjøre.
Bordkort og lys er veldig viktig synes jeg. 
De "lagde" vi selv, og konfirmanten var kjempefornøyd med hvordan de ble.
 Dette var noe av det smarteste jeg gjorde, å lage ei bok hvor jeg skrev ned fargene Emilie ville ha, blomster, mat, hvem vi skulle invitere osv....
 Emilie sitt bordkort ble pyntet litt ekstra, med ei krone...
 Emilie har pyntet med blomster og halvperler....
 Fra siden....
Hadde ikke dies til dette, så jeg kjøpte ei ferdig pilleeske på Panduro, brettet den ut, tegnet av, Emilie klipte, jeg laget pregekanter, brettet, limte og satt på sløyfe.....
Skiltet er trykket ut med Qc-dies....
 Så laget vi noen personlige kubbelys, Emilie ville ha med mest mulig av Odin, helst ville ho hatt han ved siden av seg......Dette er et nydelig bilde....
 1. års bildet....
Dette er Emilies yndlingsbilde.....
 Dette er ett av mine. Jeg tar bilde fra brygga og ned i vannet der ho står....
 Og dette....
I tillegg printet vi ut masse småbilder som vi smeltet inn i lysene, det var litt av en jobb, men vel verdt det....
Forsiden på sangheftet hennes. Her er også 1. års bildet brukt
I tillegg så fant jeg ei kjempeflott side på nettet, konfirmasjonsweb heter den, og der finner du forslag til sanger, taler, serviettbretting mm. Så skal du ha konfirmant, anbefaler jeg å ta en titt inn dit...

4 kommentarer:

oheidia sa...

Oj, så flotte bordkort og lys. Litt av en jobb men som du sier er det verdt det når resultatet blir så bra! Hærlige bilder av konfirmanten (for ei flott jente i en flott bunad) med familie og fadder. Koselige minner.

Klem

Merete/Scrappeguri sa...

Oi her var mye fint! Mye arbeid bak alt dette -flotte bilder du har på lysene.
Merete

Vicenti sa...

Kaia está preciosa Emilie,y las fotos de cuando era pequeña están monisimas,felicidades por la confirmacion,muchos besoss

Lena Katrine sa...

Oi, så mye jobb dere har lagt ned! Smart med oppslagsboka, og så nydelige bordkort og lys! Masse flotte bilder av ei flott jente (og en nydelig hund)!

Ha en flott helg, vennen!
go'klem