Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 19. april 2011

Vinner av bloggcandyen min!!!!!!

Gjett om jeg har kost meg med å se hvor mange som meldte seg på candy'en min..
Jeg er overveldet. 140.stk WOW.
Emilie fikk velge ett tall mellom 1 og 140....
......hun sa 99
og det er.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
gratulerer så mye.
Send meg mailadressa di, så sender jeg pakken rett over påske....
Tusen takk alle sammen.
Kjempegøy at så mange ville være med....
Klem fra Kaia (",)

1 kommentar:

zimba sa...

Åååå, så utrolig gøy!! Tusen takk:-) Gleder meg masse til den kommer! Jeg har sendt deg en mail. Får håpe jeg har klart å finne fram til riktig mailadresse:-D

Klem fra Zimba