Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 22. februar 2011

Scrappekammeret #25

Scrappekammeret sin utfordring #25 er å ha med tag på prosjektet.
Jeg laget like godt en tag jeg, med en liten tag på, håper det er OK.
Inspirasjon til tag'en har jeg hentet hos en av de dyktigeste til å lage tag'er her i bloggverdenen vår (med unntak av Tim Holtz) Nemmelig Anne, ta en tur innom bloggen hennes, der er det mye inspirasjon å hente, det skal jeg love dere...
Her er da min tag:
Som dere så vidt kan se så har jeg brukt embossing på tagen, har hatt distress ink på og så litt Rock candy. Har lært det av Anne *lol*
 Zoomet litt inn, her kan dere se sommerfuglen. Punchet den ut to ganger og limte oppå hverandre, så ser det ut som den flyr....
Det nydelige bildet er fra ett utklippsark fra Sagen design tror jeg, og det flotte ramma er fra Kort og godt.
De synes jeg er så dekorative....
Sløyfebåndet er Hug Snug, som jeg har farget med faded jeans (også lært av Anne)
Her kan du også se at jeg har brukt gasbind (osteklut)
Har brukt:
Tag (fått av Anne)
Hug Snug (fått av Anne)
Gasbind
Mønsterpapir fra Pion design
Knapp 
Hjertecharms fra ebay
Den lille tag'en er en qc-dies
Rammer fra Kort og godt
Bilde fra Sagen design
Sommerfuglpunch fra MS
Zig Zag punch fra MS

Ok, det var det jeg hadde for i dag.
Ha ei flott uke videre alle sammen.
Klem fra Kaia

16 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig pyntet med alle de fine detaljene du har brukt:-) Anne har vært en god lærer..denne ble lekker Kaia!!

Ønsker deg en fin og kreativ uke!!
Klem Laila.

Angella sa...

Så vakkert og gjennomført Kaia...

klem
Angella

May-Bente sa...

Tagèn din var helt nydelig. Detaljene er jo sååå flotte.

Klem fra meg:))

Anne sa...

Woow, dette var utrolig lekkert!
Nydelig med alle detajlene som passer så godt sammen, har ikke ord. :)

Klem.

Karin M. sa...

..eine sehr schöne Anfertigung mit Liebe zum Detail....

Pia sa...

OMG hvor er det en flot tag og ja Anne er tag mester men wauuuw du er sandelig også så dygtig, lækre farver og detaljer
knus Pia

Papirdilla sa...

Virkelig en lekker tag! Nydelig dekorert. Liker de fargene veeeeldig godt:)

Klem,
Hanne

Marianne sa...

Ojojoj, kan du dette også du Kaia. En skikkelig Anne-tag, og det VET du er et kompliment!!!Denne var helt nydelig!
Masse klemmer fra Marianne:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Så herlig tag Kaia, nydelig pyntet med mange skjønne detaljer. Har kjøpt noen av de rammene selv nå, fine og dekorative :)

Du har vel konfirmasjonsforberedelser summende i bakhodet ditt for tiden. Har ei venninne med konfirmant i mai også og hun stresser på mens jeg prøver å hjelpe litt. Er veldig glad for at det ikke er meg i år, he-he. Tipper du lager noen lekre invitasjoner og bordkort. Gleder meg til å se hva dere har laget når den tid kommer ;) Lykke til og KOS DERE med forberedelsene :D

Stor klem,
Eli Kristin

Trine sa...

Hei!
For en nydelig tag! jenta er så skjønn og fargene er så fine! Slik jeg liker det! Hihi! :)

Sissel sa...

Kjempelekker Tag, så masse flott pynt.
Klem Sissel

Scrappellen sa...

Sååå flott og rålekker denne ble da snuppa!:) Detta kan du♥!:) Kortene dine, fargelggingen, pynting og alt det andre, er bare suuuper flott!! Har ikke vært i form noen dager, så det har blitt dårlig med kommentering, men jeg kommer stærkere tilbake:)). HA en strålende kveld Kaia, og hils kjærsten, den nydelige dattera, og kos dere!:) Klem, Ellen

Guri sa...

Nydelig tag i herlige farger. Har skaffa vikar til biblioteket, så eg håper du lærer vekk nye tips og ideer til oss andre på tirsdag :)

Grethe sa...

Nydelig! Veldig, veldig stilig med den rammen. Lekre farger! Og liker sånne sløyfer!

Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

UlrikaT sa...

Så otroligt nydelig tag! Vilke herlige detaljer!

Takk for ditt bidrag til Scrappekammaret!

Anette sa...

Et superflott bidrag du har laget! Lekker pynting og farger og nyyydelig tag ;)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Kom innom oss i morgen tidlig, da kommer det en ny utfordring ;)
--klem--