Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 20. november 2010

Toffeefee esker

Et kjapt lite innlegg fra meg i dag.
Har laget noen toffeefee esker som jeg tenkte jeg kunne vise dere..
Denne første her er laget av Kraftkartong.
Mønsterpapir fra Maja Design.
Bilde fra nettet.
Sløyfebånd, og blomst fra en gammel lysmansjett.
Charms fra ebay.

 Baksiden
Med mitt personlige stempel fra ebay.
 Beklager dårlig bilde, i dag skal jeg kjøpe nytt kamera, nå er jeg lei..
Har brukt mørk brun bazzill.
Mønsterpapir fra Papirgleder
blonde og sløyfebånd
Stempler fra Stempelglede og Kort og Godt
Baksiden med mitt personlige stempel fra ebay.
Ha en super lørdag alle sammen, og takk for alle hyggelige kommentarer...
Klem fra Kaia (",)

5 kommentarer:

Angella sa...

Hei Kjære venn
sååå mye fint du har laget i det siste... og den Bom-bomen var bare helt stilig:)

Jeg sitter og retter om dagen og har derfor ikke særlig mye tid til annet...:(

Ha en riktig god helg!

klem fra Angella

Heidi sa...

Nydelige begge to!
Ha en fin lørdag, klem:)

Anonym sa...

Åååå!! De var jo lekre, Kaia!! Nyyyyydelige esker!!

Har forresten en liten candy gående i bloggen min, if you're interested! ;o)

God helg!
Klemmer Ida:o)

Eli Kristin Magnussen sa...

Hei hei kjære Kaia! I'm alive, he-he! :) Det er jammen lenge siden jeg har surfet i blogger på nettet, så det var kjempekos å oppdatere meg her hos deg etter gammelt. Utrolig mye flott du har produsert og så vakre julepynt/stæsj på det meste. Lekkert! Det blir ikke noe hjemmelaget julekort fra meg i år heller. Kanskje noen hjemmelagede til-fra lapper kan det bli, ha-ha :D

MMmmm, flotte bilder fra Egypt også. Aldri vært der og to uker på den tiden er nok utrolig deilig!

Jeg ønsker deg ei riktig god helg. Tuuusen hjertelig takk for koselige kommentarer hos meg ;)

Klem, Eli Kristin

Sissel sa...

Så fine i glade julefarger. Håper kamerajakten gikk bra i dag. Teknikk som ikke er samarbeidsvilig er noe .....

Klem Sissel