Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 14. november 2010

Sketchy colors #47

Ny søndag, med nye muligheter.
Denne gang har vi en skisseutfordring til dere.
Sånn ser den ut:
New  Sunday, with new opportunities.
This time we have a sketch challenge for you.This is how it looks:
Og sånn ble kortet mitt.
Et enkelt kort, som jeg skal ha i boksen min på jobb(og da nytter det ikke å lesse på med alt mulig)
And this is how my card turned out.
A simple card, witch I'll put in my box at work.
Zoomet litt inn.
A little close up.
 Baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
The back of the card, with my personal stamp from ebay.
Jeg har brukt:
Recipe:
Kraft kartong.
Mønsterark fra Lemonade, "grandma's attic" 04 og 08
Motiv fra LOTV, fargelagt med distress ink refillere.
MS punch, optical raindot.
Tekst fra Norsk Stempelblad.
Charms fra ebay.
Kraft carton.Pattern paper from Lemonade, "Grandma's Attic" 04 and 08Scene from LOTV, colored with distress ink reinkers.MS punch, optical raindot.Text from the Norwegian Stempelblad.Charms from ebay.
Tusen takk for at dere stakk innom denne søndagen også.
Thanks for stopping by this sunday.
Klem fra Kaia (",)
Hugs, Kaia(",)

3 kommentarer:

Scrappellen sa...

Nydelig kort Kaia:) Og han lille fyren her, med den altfor store bombongen er så herlig "storsjarmør":)) Flotte kort under her og da! Jeg må se å komme meg på noe treff jeg..Har aldr vært på et treff..eller et kurs!:)) Så det er på tide å komme meg avårde:))
Ha en koselig kveld.
En go'klem, Ellen

Christina sa...

These are gorgeous cards Kaia!!
Hugs Kristel

Karialov sa...

Så utrolig nydelig kort. :D Skjønner deg godt med å ikkje kunne ha så masse pynt når du skal ha det i boksen. :) Nettop prøv å putte farsdagskorta i konvolutt, nesten sånn at ein må produsere eigne maxi konvolutta for å i de heile tatt klare å lukke dei igjen. :P
Ha ein fortsatt flott kveld. :D