Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 12. november 2010

Fyrstikkesker..

Ett kjapt lite innlegg før jeg skal legge meg...
Har laget noen enkle fyrstikkesker...
 Disse to er mellomstørrelsen.
Veldig enkelt pyntet...
Og to store esker.
En Magnoliagutt, og ei hanglar jente.
Litt restepapir og litt bokstaver...voila....
Nei, nå er det leggetid, håper jeg klarer å være litt kreativ i helgen....
Klem fra Kaia (",)

2 kommentarer:

Guri sa...

Lurt å ha slike smågaver på "lur". Så fin snøkrystall :) :)

Gro sa...

Så fine fyrstikkesker. Blir litt mer hyggelig å gi dem bort, når de har koselig pynt på.
god helg til deg. Klem :o)