Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 17. oktober 2010

Scethy colors #43

Søndag igjen...og tid for nok en utfordring..
Denne gang har vi ei flott skisse som Maya har laget.
Sunday again, and time for a new challenge, this time we have a great sketch made by Maja
Min løsning på skissen kommer her:
My card.
Nok en gang har jeg brukt Kraft Kartong.
Mønsterpapir fra Maja Design, Gammeldags jul.
Bølgepapp som jeg har malt med cracle paint, picket fence.
Creme farget silkebånd.
Blonder fra Panduro.
Englene har jeg klippet ut fra et Graphic 45 ark.
Juletid er fra Norsk Stempelblad, som jeg har tegnet litt snø på.
Halvperler fra ebay.
Once again I have used Kraft Carton.DP from Maja Design, Old-fashioned ChristmasCorrugated cardboard that I have painted with cracle paint, picket fence.Cream colored silk ribbons.Lace from Panduro.The angels, I have cut out from a Graphic 45 sheets.Juletid is from  Norsk Stempelblad, and I've drawn a little snow on the letters.Half Pearls from ebay.

Venstre siden.....
Left side.....
....Høyre siden....
.....right side.....
Midt på..
Nydelige engler...
Kortet er 21 x 12 cm.
Ha en super søndag alle sammen.
Klem fra Kaia (",)
In the middle
Beautiful angels...
The card is 21x12 cm.
Have a wondwrful sunday everybody.
Hugs, Kaia (",)

2 kommentarer:

May-Bente sa...

Å så søtt det ble!
Herlige farger og papirer, englene du har brukt er jo så skjønne.

Ha en flott dag, klem fra meg:))

Pia sa...

så lækkert kort med flotte dekorationer