Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 2. oktober 2010

Jule"gavekort" #1 og #2

Da har jeg endelig fått tatt bilde av jule"gavekorta" jeg lagde på treffet vi hadde på onsdag.
 Som "vanlig" går det i Kraft kartong.
I tillegg her jeg brukt Rød Bazzill kartong, og mønsterpapir fra papirgleder (de er helt nydelige)
Sløyfebånd, bilde fra nettet.
Den skjønne pingvinen har jeg lånt av Hilde, og er fra Wipper Snapper, fargelagt med distress ink refillere, og litt glitter på lua.
Tekst er skrevet ut på PC'en.
Har tørrembosset bazzillkartongen, og brukt ei spellbindersramme rundt bildet.
Veldig enkel inni, i.o.m at det skal ett gavekort inni bl.a.
Og da er det like greit å holde baksiden enkel, med kun mitt personlige stempel fra ebay.
Alle kanter er raspet og distresset med valnut stain.
 Gavekort nr.2
Samme utstyr, bare litt flere av Papirgleder sine NYDELIGE mønsterpapir, og ett annet sløyfebånd.
Og baksiden, med mitt personlige stempel fra ebay.
Det var det jeg hadde å vise dere nå.
Ha ei super helg videre alle sammen..
Klem fra Kaia (",)

9 kommentarer:

Guro sa...

Herlig julekort du har laget :-D
Kjempstilig motiv; anderledes!
Ha en fin og kreativ helg.
Klem Guro

Guro sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mette sa...

Flotte julegavekort du har laget! Morsomt med bilde og teksten som du har på begge!

Klem Mette

Sissel sa...

Så nusselige julekort, veldig fine og annerledes. Julepingvinen var prikken over i`en.

Ha en fin lørdag:)

Marianne sa...

Sååå nydelige gavekort-kort!!!
Herlige papirer du har brukt, og så gjenomført hele veien!
Håper du får en kjempefin helg! Selv er jeg kjøkken-scrapper for øyeblikket, hihi. Mannen i huset har funnet ut at stuekroken (les: hobby og datakroken)trenger en oppussing (..og han har rett i det altså...), så for øyeblikket er ALT mitt installert på kjøkkenet....blir mye Grandiosa her i helgen..HIHI..
Masse klemmer fra Marianne:)

Merete/Scrappeguri sa...

Herlig julekort! Og Gratulerer som Designer i Sketchy Color -skal bli kjekt å følge deg. Lykke til og ha ei flott helg!
Merete

Hege sa...

Herlige gavekort!!!! Virkelig artig bilde, og kan nok tenke meg at flere kommer til å lifte deg på denne ideen....

Gratulerer også som designer for Sketchy colors! Det er så velfortjent! Gleder meg til å se hva du lager som DT-medlem!!!!

God helg, Kaia!

Klem Hege

Christina sa...

Such a gorgeous card Kaia! Really love the combination with the photo and the stamp!
Hugs Kristel

Torill sa...

Så flott!!!!!
Og grattis som DT!!! Det fortjener du! Lykke til, og så gleder jeg meg til å bli inspirert videre også!!!
klems