Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 22. juli 2010

Gavepose til ei super jente.

Ei kjempeflott jente hadde bursdag for en stund siden, og da lagde jeg en gavepose til ho.
Den ble som følger...
Har brukt ett av de nydelige papirene til Maja Design i tillegg til lyseblå bazzill kartong.
Motiv fra Magnolia, fargelagt med distress refillere.
Blomster fra Papirloftet og Storyteller
Tekst fra Stempelglede
Bling fra Prima
Sommerfugl fra Kort og Godt.
Har laget posen med en klaff som går over åpningen, og under der er det en tekst fra Inkadinkado.
Zoomet inn på motiv og blomster.
Baksiden med tekst fra Stempelglede, bling fra Prima.
Swirlen husker jeg ikke hvor kommer fra..
OK, ha ei super helg alle sammen, det ser jammen ut som om vi kan få SOL ???? (hva er det for noe?), og jeg skal til fjells, på hytta til min svigermor, min svigermor, Andrè, Emilie, og ei veninne er der allerede. Det blir litt avslapning, og litt jobbing tenker jeg..
Klem fra Kaia (",)

17 kommentarer:

Gunn-Elin sa...

For en lekker gavepose :) Vakre farger og nydelige detaljer. Det er bare en ting som ikke stemmer.. det står nemlig ingenting her om at den er til meg ;)
Kos deg masse på hytta.

Klemmer fra meg :)

Mette sa...

Så nydelig og lekker gavepose! Flott dekorert!!
Klem Mette

Pia sa...

kæmpe lækker gave pose, smukt pyntet.
knus Pia

Carrin sa...

Snubla over bloggen din her tilfeldig, og det var jammen på tide!! Så masse lekkert :)

Marianne-db sa...

Så nydelig gavepose! Kjempelurt med klaffen over, nydelige ark, motiv og pynt.
Ønsker deg en fin sommerdag!
Klem Marianne

Heidi sa...

Heisann Kaia!!
Kom plutselig over bloggen din og måtte jo bare ta en titt.En lekker gavepose du har laget,nydelig papir og masse flotte detaljer:))
Og der du har brukt brudebilde av foreldrene dine,ble bare så VAKKERT:) nydelig vers på lyset også! Er det et stempel..??
Masse fint hos deg :)) legger meg til som følger hos deg, må komme tilbake å se mer hos deg!!

ønsker deg en fin dag!
klem fra Heidi:)

jannes hobbykrok sa...

Superlekker gavepose!Er så nydelig det arket du har brukt her!
Janne

Anonym sa...

Åååå, helledusse så nydelig gavepose!! Den var lekker altså!

Kos deg mye på fjellet, og fortsatt god sommer!
Klemmer Ida:o)

Angella sa...

Så vakker posen din ble Kaia.... Heldig er hun som får den:)

Kos deg masse på Hytta...Vi drar til Flåm, Bergen, Hardanger i neste uke.

sommerklem fra Angella

troll13 sa...

Hvor er den bare flot og stilfuld. Rigtig flot pyntet og noget lækkert papir du har brugt.
Klem

Randi Th. sa...

Herlighet så masse fott du har laget. Pose, kort og LO! Aldeles nydelig.
Den LO'n med "tante-ungene" var bare helt nyyyydelig!

Ha en flott og god helg!

-klem-

Marianne sa...

Denne var fantastisk nydelig, heldige bursdagsbarn!!!
Ha en fiiiin sommerdag!
Klemmer fra Marianne:)

Anne sa...

Så flott!
Herlig papir, og nydelig dekorert. :)

Heidi sa...

For en nydelig gavepose! Flott dekorert og herlige farger.
Ha en super dag!
Klem:)

Gry-Beate sa...

Så flott en pose du har laget!!

;0)Gry-Beate

Christina sa...

I really adore your card Kaia!

Anonym sa...

Skikkelig lekker gavepose! Nydelige detaljer og stempler! ♥