Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

søndag 6. juni 2010

Vinn en reise...

SAS har en konkurranse for deg som har blogg, du kan vinne en tur til Paris, eller London.....
Hadde jeg vunnet en tur til London, skulle jeg tatt meg en tur innom St.Pauls Cathedral, nytt den flotte arkitekturen, kunsten i taket, osv..... Sist vi var i London fikk vi ikke tid til det, kunne også tenkt meg en tur innom Westminster Abbey.
I tillegg ville jeg tatt en tur til The Tower of London, der er det mye historie i steinene, for ikke å snakke om alt det spennende som er nede i kjelleren av Tower....
Tenk å fått oppleve alt dette, og vist det til Emilie...
I have a dream....

4 kommentarer:

himlaverket sa...

Det är bra att ha drömmar....
då ger man aldrig upp.
Hälsningar

Papirdilla sa...

Hei, hei! Er innom for å takke for koselige ord i bloggen min:) Takk skal du ha!

Masse flott her siden sist jeg var innom!

Ha ei super uke:)

Klem,
Hanne

Anonym sa...

Ja, det hadde ikke vært dumt...

Klemmer Ida:o)

Marimer sa...

Si participas, te deseo ganes este concurso. Tambien conozco los monumentos que citas de Londres y son espectaculares, con mucha historia.
Besitos.