Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 20. januar 2010

KAOS Awardene

Nå har jeg endelig fått laget KAOS awardene mine, og mottakerne har fått de.
Les mer om KAOS awarden her.
Det jeg bruker mest for tiden er jo papir fra Maja-design, så da må selvsagt det være med, og favorittene mine fra WOJ.

Denne KAOS awarden ga jeg til Maya.
Motiv fra WOJ, fargelagt med Distress refiller.
Div blomster fra Papirloftet, sommerfugler fra ebay, og så har jeg brugt Tangerine Qc- alfabetet.
Har også pyntet baksiden, men der står det en hilsen til Maya, så den er hemmelig......

Denne KAOS awarden ga jeg til Lene Katrine.
Motiv fra WOJ, fargelagt med distress refiller, Maja ark, blomster fra papirloftet, og litt bling.
Spellbinders og doly lace punch fra MS. Tangerinealfabet fra Qc.
Har også pyntet baksiden, men.......
Den siste KAOS awarden min gikk til Marianne
Har brukt motiv fra WOJ her også, fargelagt med distress refiller, Maja ark, blomster fra papirloftet, spellbinders, doly lace punch fra MS, Tangerine alfabet fra Qc.
Baksiden forblir hemmelig også her.
Alle tre samlet på ett brett.
Ha en flott kveld alle sammen.

4 kommentarer:

May-Bente sa...

Vanvittig nydelige alle 3!!!
Så flink du er!!!

Klem:))

Pinklady 68 sa...

Utrolig nydelige kort du har laget her:-)
Romantiske ark med lekre blomster detaljer..fint alfabet du har brukt også.

Jannhild sa...

Heldige mottakere sier nå bare jeg!! Dritlekre var de, alle 3!!!

Ønsker deg en fantastsik flott helg!
Klemmer fra Jannhild

Lenas kort sa...

3 nydelige kort :-) Så flink du er :-)