Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 23. januar 2010

Endelig...... nytt kort.

Dattera til en god venn har hatt bursdag, og dette er kortet jeg har lagd til henne.
Forsiden.
Alle prinsesser elsker rosa, det gjør denne også.
Side 2.


Side 3
Og baksiden.
Har brukt:
Lys rosa og offwhite bazzilkartong.
Mønsterpapir fra Maja Design, Rosa Marina serien.
Bilde fra nettet, shabby chic papirskatter.
Bling fra Prima
Blomster fra Papirloftet.
Qc-alfabetet Tangerine.
Spellbinders Frameabilities.
Stempler fra Inkadinkado og mitt personlige stempel fra ebay.
Alle sider er distresset med valnut stain.
Natti natt, og ha ei fortsatt super helg.

11 kommentarer:

Papirdilla sa...

Nydelig kort! Flott motiv og herlige farger. Kortet er veldig gjennomført på alle sider og nydelig dekorert.

Min erfaring er også at prinsesser på denne alderen elsker rosa....!!

Ha en fin dag:)

Klem,
Hanne

Sivic sa...

For et nydelig barnekort, skikkelig lekkert!!
Ha ei fin helg!!

Hanne sa...

Å, så nydelig kort, Kaia! Tror fast og veldig bestemt at disse fargene og denne pynten faller helt i smak hos bursdagsprinsessa!

Og du verden, så flott blog candy du har gående! Her må jeg gjøre det som skal til for å ha en sjanse!

God helg og god klem :)

Hanne sa...

Så nydelig dette var!
Ha en fortsatt fin helg!
Klem Hanne

jannes hobbykrok sa...

Aldeles nydelig!Elsker både motivet,og fargene!
Janne

Pia sa...

wow så lækkert kort , flotte farver og smukke detaljer

Lena sa...

Så nydelig dette kortet er! Tenke det e ei lita prinsesse som blei glad for det :)
Klem

May-Bente sa...

Kortet ditt var helt skjønt, papirene vet du jeg elsker!!

Nydelig gjennomført!!!

Klem:))

nordsalten-hobbyklubb sa...

Invitasjon til utfordring #1 hos Nordsalten-hobbyklubb.
Denne gang tegner vi en skisse som du skal løse etter din egen tolkning.

spre gjerne ordet =)

følg med på :

nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com

=)

Elisabeth sa...

Nydelig kort karianne.
Takker for kommentar hos meg.. huff jeg har ikke vært så flink i det siste.. men håper at kreativiteten skal komme tilbake snart..
Ha en fin søndag!

Lenas kort sa...

Kjempe søtt kort :-)