Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 17. desember 2009

Thats just so cute #2

Min søster ville gi noe til personalet i barnehagen hvor ho jobber (er for tiden sykemeldt), og siden det er en del folk der fant jeg ut at hvis jeg limer sammen to toffifee esker.....
Det var litt styr å få limt cover'ene sammen, men det gikk.
Og det passer perfekt til utfordringen fra Thats so cute
Forsiden....

Zoomet inn på den skjønne jenta fra Sugar Nellie, med noter i bakgrunnen....
.......julesang fra Papirdesign.
Baksiden.....

.....zooomet inn......
Har brukt:
Kraftkartong.
Rød bazzillkartong
Mønsterpapir fra Papirdesign og 3ndy papir.
Bølgekartong.
Gammel bokside (fraWallas verden)
Blonde.
Bling fra Prima.
Spellbinders scalloped og petite ovals
Stempler fra Sugar Nellie, mitt personlige fra ebay, til/fra fra Stempelglede, og julehilsen fra Norsk Stempelblad.
Spellbinders snowflake #2
Charms fra ebay.
Blomst og blad fra en julemansjett.
Qc- poinsetta.
Rød brad og rundell.
Det var det.
Ha en fin kveld dere.....

11 kommentarer:

Gro sa...

Så nydelig kort. Utrolig fint motiv i herlige farger.
Er så imponert over dere som får lagt på blingswirler pent. De krangler alltid med meg...

Klem :o)

Pia sa...

super flot kort

Marimer sa...

gracias y sí que te da tiempo de hacer una tarjeta para StampArtic, es hasta el dia 22, con todo el material y cosas tan bonitas que tienes y con lo que tu sabes trabajar, sé que te ganarias el calendario, que me parece precioso.
Esta tarjeta que has puesto confirma tu buen gusto y las técnicas que dominas, esta de cine, anímate y participa. Besitos.

Gry-Heidi sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
Så lekkert dette kortet var! Nydelige farger du har brukt, og motivet er kjempeflott.

Klem, Gry-Heidi :)

Minelis sa...

Hei:)'

For et nydelig kort. Har kikka litt i bloggen din nå og så mye fint du lager:) Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg også:)

Toni sa...

Such a cute card!!! great job on the challenge!!!

Anette sa...

Kjempe hærlig kort! :) ikke lenge t jul nå,glede meg masse t å se deg igjen :) klem Anette

Anette sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!
Og her var det jammen mye fint!!
Du er en reeeeser på kort!
Jeg har nettopp begynt å lage kort selv, og i bloggen din fant jeg masse inspirasjon!

~Isabell~ sa...

for en lekker gave å gi bort, elsker alt ved denne esken. Fine farger, motiver og detaljer.

Takk for ditt bidrag=)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så kjempeflott pyntede esker! Smart å lime sammen to, siden det var en del mennesker som skal dele. :)

Takk for koselig kommentar i bloggen min, ønsker også deg ei riktig fin helg! Nå er det snart juul!

Klem, Hege

Kari sa...

Dette ble jo en kjempefint kort Karianne. Kan tenke meg de ble glad for bade innholdet og kortet.

Klem mamma