Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 22. oktober 2009

Jule fyrstikkesker

Var på treff i går, og fikk laget noen julefyrstikkesker.
Må visst bruke de store eskene, for det var ikke lett å få plass til noe på medium størrelsen.

Baksiden.
Med begge mine nye personlige stempler, er sååå fornøyd med de..
Har brukt:
Ei stor og ei medium fyrstikkeske.
Kraft kartong
Mønsterpapir fra Ladybug & Friends.
Bilder fra Shabby Chic Papirskatter.
Brads og halvperler fra Kort og Godt.
Rød blonde.
Qc-poinsetta dies.
McGill pine punch.
Liten rød brad og rundell.
Stempler fra Stempelglede og ebay (loongchai74)
Alle kantene er raspet og svertet med valnut stain.
Natt alle sammen.
Nå skal jeg legge meg...

7 kommentarer:

Pia sa...

hvor ser de nydelige ud, sååå flot dekoreret

Marimer sa...

es precioso. Super vintage, la combinacion de sepia y rojo ha quedado preciosa.
No ha aparecido mi gatita y estoy que no tengo ganas de hacer nada, pero sí me gusta ver tus trabajos y otros porque son todos una maravilla. Buen fin de semana, Kaia,besitos.

Trine sa...

Ja sjå dær du! Døm æ sååå søte!
Må nåkk laga nån slike tel jul.
Ha ei fin hælg da! Klæm!

Hege sa...

Det var en genial idé mot jul! Den kopierer jeg...

Nydelig pyntet som alltid, og ja enig med deg- de personlige stemplene dine er flotte!!

Ønsker deg en riktig god helg!

Hilsen Hege

annes paperfun sa...

Så nyyydelige kort..herlig stemning!
1 uke igjen :o) ...ååå som jeg gleder meg :o)
Ha en flott helg
klem Anne

troll13 sa...

Det er alt for længe siden, at jeg har værret på blog rundfart. sikke mange fantastiske jule kreationer du har lavet. Utroligt flot dekoreret med farver og detaljer.

May-Bente sa...

Nydelige begge to, herlig pyntet!!!
Skjønne bilder!!!

Klem:))