Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 15. august 2009

Flere kort

Har lagd ett (gave)kort til ho som har fotpleie.
Det er veldig enkelt og greit.
Baksiden.
Inni er det plass til å skrive en hilsen, og plass til å lime inn gavekortet.
Har brukt:
Brun og hvit bazzil bling, mønsterpapir på Basic Grey.
Stempler fra Elsi, WOJ og mitt personlige stempel
Litt blonde, bling fra Prima, og spellbinders.
Nabo'en hadde bursdag 1.aug, og da fortjente ho en oppmerksomhet, ho er alltid smilende, og er en stor ressurs i lokalsamfunnet vårt.

Side 2.
(side 3 hadde jeg skrevet på før jeg tok bilde. så den sløyfer vi)

Baksiden.
Har brukt:
Mønsterpapir fra .........yes..... Maja Design,
Hvit og gammelrosa bazzil kartong.
Bilde fra Shabby chick Papirskatter
Spellbindersrammer
Stempler fra Elsi, Norsk Stempelblad og mitt personlige stempel
Blomster og bling fra Prima
Mc Gill punch.
Brads og halvperler fra Kort og Godt hobby.
Ha en flott lørdag alle sammen ;o)

3 kommentarer:

MN sa...

Så nydelige kort du lager. Har tittet litt rundt her inn og hentet litt inspirasjon :-)

Anonym sa...

Hei!!;D
Enda flere nyydelige kort!! Du er kjempe flink!!;D
Ha en fortsatt super helg!!
Klem ida:o)

May-Britt sa...

Her har du laget noen nyyyyydelige kort Kaia.
Motivet er så flott malt!!!
Klem;)