Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 12. august 2009

Bursdagskortet til "bøllesnuppagullet" vårt.

I dag er Annika 7 år, og her er bursdagskortet hennes, turde ikke legge det ut før, for min søster er å titter innom av og til.

Sånn ser det ut når det er åpent.

Og baksiden.

Materialliste:
Rosa og lyseblå bazzil kartong.
Mønsterpapir fra Imaginence
Bilde fra nettet.
Stempler fra Norsk Stempelblad, Stempelglede og Elsi
Blomster fra Papirloftet og Prima
Charms fra ebay
Bling fra Prima
Litt blonde
Spellbinders og
mitt personlige stempel.

Ha en flott onsdagskveld alle sammen !!!


8 kommentarer:

Torill sa...

Så utrolig nydelig pyntet denne var! Utrolig stilig!!

Du er så flink til å komme innom meg og legge igjen koselige kommentarer! Tusen tusen takk for det, Kaia!
KLEMS!

May-Bente sa...

Mmm... tenker hun ble glad for dette. Farger og pynt....en klar inne tier.

Klem:))

Kari sa...

Ja dette var noe av det fineste eg har sett.
Fargene, pynten alt. Kjempeflott var det.

Klem mamma

Anonym sa...

Hei!!;D
Nyydelig kort, herlig!!! Gratulerer så mye med dagen til din datter;D
Klem Ida:o)

Pia sa...

nydelig pyntet, super fint kort

May-Britt sa...

Så stilig Kaia!!!Nydelig pyntet i herlige farger.
Klem.

Jannhild sa...

Kjempeflott konvoluttkort!! Herlig pyntet og vakkert i fargene!! Dette kortet ble nok godt mottatt tenker eg!!

Ønsker deg en flott lørdag!!
Klem

Anette sa...

Ååå det va knall fint Karianne!! kjempe hærlige fargar oo så fint det va med all pynten:) det fallt vel i smak:)
Du e sååååå flink!! <3 stor kos fra lillesøs