Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 6. juli 2009

Ferie og datatrøbbel.

Har fremdeles ikke fått orden på data'en. Må kjøpe en del for å se om harddisken er i orden, og det håper jeg, for det ligger noen kort der bl.a som jeg ikke har fått lagt ut, og en del bilder jeg ikke har lagt over på den eksterne disken min. (om å gjør)
Låner akkuratt nå Mac'en til Andre, og den er litt annerledes enn en Windowsmaskin, så det blir litt knotete.
Har nå en uke igjen av ferien, utrolig så fort det går.
Håper det fine været holder seg, for da blir det fjelltur i morgen.
HA EN FORTSATT GOD SOMMER ALLE SAMMEN, MÅ SOLEN FORTSETTE Å SKINNE PÅ OSS ALLE SAMMEN.

Så får jeg se om jeg får satt meg ned i hobbykroken en dag, dårlig med produksjon i finværet.
Hadde med meg distress og noen trykk på hytta, men det var heller lite som ble gjort, vi jobbet heller rundt hytta, badet og solte oss. 21 grader var det i sjøen.... DEILIG.

Ingen kommentarer: