Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 22. juli 2009

En LO til av prinsen min.

Som sagt så har jeg en masse bilder av prinsen min, og noen av de må bare scrappes.
Her ligger han i saccosekken sin, og koser seg. Jeg skulle støvsuge gulvet, og la sacco'en oppi kurven hans, han hadde ikke tid til å vente til jeg var ferdig så han la seg oppi.
Gjett om vi lo......

.....som dere ser så henger rumpa hans utenfor. Sjekk stillingen sier bare jeg :o)

Nærbilde av blomsterarrangementet. Jeg har sprayet de store med glimmermist, farge frost, de ble knallfine, roser fra Papirloftet, bling fra Prima, og en charm som jeg ikke husker hvor kommer fra, men den er kjøpt på scrappekjelleren i Haugesund.

Nærbilde av Charm'en.

Det er vel dette man kaller "trøtt i trynet"
Mønsterpapiret jeg har brukt er fra KC-Company, og så har jeg brukt doly lace punchen rundt hele arket, i tillegg har jeg brukt litt blonde. Bokstavene er cq-dies, tangerine alfabetet.
Ha en flott kveld alle sammen.

4 kommentarer:

May-Bente sa...

Nydelig LO!!!
Elsker bildene dine og fargene er helt topp.
Herlige dealjer:=)

Klem:))

Anette :) sa...

å så fine di va:) digge "trøtte tryne" hans :)

Kari sa...

NYDELIG
Det skulle vel si alt skulle eg tru.
Kanon fint det bilde av han hvor han ser trøtt ut!!!!!

Klem mamma

Maya sa...

Nydelige gutten :)
Se den lille rompa som henger på utsiden da *nhhååå smelt*
De har så masse utrolig flotte sovestillinger,ser ikke bestandig like godt ut,men får frem smilet hos eier hvertfall!
Kos deg med bilder og gode minner om lille Prinsen,Kaia :)
Go`klem!