Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 8. juni 2009

På sykkeltur



Ble så utrolig inspirert av artikkelen til Anne Kristine i dag, (i StampARTic sin blogg)så når jeg var på en liten sykkeltur, og hadde kameraet med (vi skulle egentlig litt lenger, men Emilie orket ikke) så måtte jeg ta bilde av de nydelige lupinene som sto langs veien.
Kanskje jeg får scrappet ei side med de...
Ha en fin kveld, nå må jeg følge med på 24, siste to timene i kveld...... ;o)

3 kommentarer:

Torill sa...

Så flotte bilder:0) Gleder meg til å se LOer med disse, inspirert av Anne K:0)
Spennende!!

May-Bente sa...

Flotte bilder, gleder meg til å se deg sette dem sammen til en LO!!!

Klem:))

May-Bente sa...

Hei!
Sommerfuglen min er spellbinders!!

Ha en super dag, Klem:))