Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 27. mai 2009

Sukkersøtt #41, kort uten fargelagt motiv,

Nå har jeg endelig fått meg Doly lace punchen til Martha Steward
Og som dere ser så har jeg gått helt banan med den :o)
Motiv fra Paperbag Studios, spellbinders, blomster, bling og blader fra Prima, charms fra Unik Hobby, brads og halvperler fra Kort og Godt, og et metallhjørne som jeg ikke husker hvor kommer fra.


Sånn ser det ut når du åpner kortet.
Det er brettet i zikk zakk, mønsterpapiret er fra My Minds Eye, varme klemmer-stempelet er fra Norsk Stempelblad.

Kortet litt mer åpent, fra andre siden.

For å få holde kortet igjen, så har jeg brukt en haug med magneter.
Kunne ikke bruke bånd pga. blondene som stikker utenfor kortet.
Har dere noen gode forslag så tar jeg gjerne i mot de :o)

Baksiden, med mitt personlige stempel, og som dere ser,
blondepunchen har vært flittig i bruk :o)
Ha en fin onsdagskveld.
I morra skal jeg på Scrappekjelleren og kjøpe mønsterpapir fra Maja Design, og litt andre småting ;o)

11 kommentarer:

Trine sa...

Nææh, så stilig kort da! Stilig bretta! Nydelige farget, pynt og stempel! Artig med litt variasjon på kortene.
Jeg er i gang med et vintagekort, men det går som vanlig ikke fort. Oda er ikke alltid enig med meg om hva vi skal gjøre når vi er hjemme begge to, å det er som regel ho som vinner!
God natt!

Jannhild sa...

Kanllflott kort, Kaia!!! Vakkert! Likte kjempegodt den brettingen :) Kanskje jeg må teste den opp!!

May-Bente sa...

kjempe flott kort, enig med deg, punshen er virkelig flott. Må nok innvistere i den jeg også:=)
Herlige farger og motivet du har brukt er så søtt.

Ha en flott kveld,Klem:))

Bente sa...

Utrolig flott:=)

Kari sa...

Å, for et lekkert kort! Hadde kommet til å bruke en hel uke jeg, for å få til noe slik! Punchen er flott - jeg er ikke så fantasifull med min som du er med din :-)

Pia sa...

super rålækkert kort i skønne farver og så flot pyntet

Maya sa...

Herlig kort,Kaia!
Skjønner godt du er fornøyd med Doily lace`n jeg :)
Den er jo så nyydelig!!
Kan aldri bli for mye av den :)

Og så nyydelig bildet av Prinsen :)

Klem fra Maya:)

Anonym sa...

Stiligt kort. Og så masse fint du har laga i det siste. Kjekt å sjå at du har fått brukt båndet.

Guri

anne bodil sa...

Nydelig kort! stilig bretting og den punchen fikk jeg og nettopp i posten, har ikke fått testet den ut enda,men ble skikkelig inspirert av kortet ditt. :)

May-Britt sa...

Så stilig kort du har laget.Nydelige farger og detaljer som alltid fra deg;-)
Ønsker deg ei flott helg.
Klem.

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nå har jeg sjekket ut Sauda og Asker på yr.no. Så jeg vet hvertfall om 2 som får sol og vaaaarmt i helgen:))

Kos deg masse i solen
klem:)