Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 15. mai 2009

Skissedilla #7, "Jeg er en hund etter rømme."

Skissedilla hadde ei flott skisse denne gangen.

Og hva er vel mer naturlig enn å lage en av "godgutten" min.
Han var virkelig en hund etter rømme, og fikk slikke boksen når den var nesten tom, eller litt på maten hvis han ikke ville spise.
Har brukt mønsterpapir fra KC company, kakeserviett som jeg har sprayet med bronze glimmermist, bokstaver fra MM og qc-alfabetet Tangerine.
Bokstavene jeg har skrevet hund med husker jeg ikke hvor kommer fra.
Og selvsagt må vi ha med oss litt bling fra Prima og litt blonde.
Ofte ble boksen hengende fast, men det brydde han seg ikke noe om.

mmmmm så godt.

Nærbilde av bokstavene.
Skissa var så grei, at kanskje jeg lager en LO til.....
Ha en fin fredag :o)

4 kommentarer:

Torill sa...

hi hi!!
Utrolig bra! Kjempestilig LO!!!
Og arti historie!

Ha ei super 17.maihelg!

Lena Katrine sa...

Flott LO Kaia! Utrolig morsomme bilder! Flotte detaljer også!

Ha en fin 17.mai helg! Go'klem

mi@ sa...

Skal si den hunden koste seg. Morsom og kreativ LO.

Tusen takk for at du deltar :-)

Maya sa...

Åhhhh Kaia,denne var nyydelig!!
Så morsomme bilder av Prinsen,og nyydelige detaljer og farger!!
Vakkert :)
Go`klem fra Maya.