Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 27. mai 2009

Prinsen min !

Jeg bestilte et lerret på 60 x 40 cm fra Japan Photo av prinsen min.
Har scannet inn originalbildet, sånn at vi fikk det på data'n, zoomet det litt inn, og vips....
bildet ble så bra at jeg nesten hadde lyst å snuse bak øret hans ;o)
Så har dere et bilde dere vil ha på lerret, prøv Japan Photo.
Har også lagd et kort i kveld, men nå er det så sent at jeg får legge det inn i morra.
God Natt :o)

3 kommentarer:

Torill sa...

Knallfin Prins du har!!!

Kari sa...

Dette ble et flott bilde av
Odin.

Klem mamma

May-Bente sa...

Ååå, det var et nydelig bilde av Odin!!

Klem:))