Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 1. mai 2009

Dompapp og Odin

Jeg har vært så heldig å få besøk av et dompapp par, og så nå helt på tampen av fuglematerperioden. Så nå har jeg ikke hjerte til å slutte. Må nok kjøpe en pose med solsikkefrø i morra også. Dette er noen av de fineste "fuglebrettfuglene" som finst synes jeg.

Dette er tatt av Odin i dag, foran tulipanene i "tomatbeddet" mitt.
Og som vanlig så poserer han for fotografen. Han er så flink atte....
Angrer litt på at jeg satte så mye løker den her, skulle heller hatt de i beddet som vender mot veien, men det får vi ta neste år :o)
Har spadd opp, og kjørt vekk to trillebårlass med div ugress fra "kjøkkenhagen" i dag, så i morra blir det såing av div.
Ha en fortsatt flott 1. mai :o)

Ingen kommentarer: