Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

tirsdag 21. april 2009

Takk !!

Takk til anonym som gjorde meg oppmerksom på at konfirmasjonsdiktet jeg har brukt er av Ingvar Moe, IKKE Ivar Aasen.
Så jeg har gått tilbake i alle innlegga mine og forrandret de, helt tilbake til der jeg hadde skrevet Ingvar Moe. (det har noe med hodet å gjøre)
Så tusen takk anonym, setter stor pris på oppklaringen. Og jeg vil gjerne ha de to andre dikta som du snakket om, hvis det er mulig.
God Natt alle sammen og sov godt :o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan skjønna du skal få dei to andre dikta og...

Til brudeparet Ekteskap er to om alt,
to om bankbok, sukker, salt
oppvaskbenk og lengt og håp,
fjernsynsskjerm og kjøleskåp,
godlynt dryss og dumme tretter,
varme bein i kalde netter,
to om siger, to om tap-
først og fremst er ekteskap
ein å dela natt og dag med
og ein venn å le i lag med.

Til jubilanten
Fire blomar i ei krukke -
ein skal ønskje deg til lukke.
Fire blomar i ei krukke -
ein for alt du var og gjorde.
Ein av blomane frå hagen
kjem med von for morgondagen.
Aller sist, men ikkje minst,
ein er takk for at du finst!

og så kjem ennå eit av Ingvar Moe som er brukt på kort:

Til ein nyfødd unge
Gleda er mest altfor stor å bera.
Hei, vesle unge, velkomen til jord!
Ubrukt er livet ditt, opa ligg verda,
ventar, og gler seg til dine spor.

❤ Kaia sa...

Tusen takk anonym.
Setter stor pris på dette.
Skal printe de ut, og ha de klare til en anledning byr seg.
Ha en super dag.

Anonym sa...

Skal ikke tredje linje i «fire blomar ….», være:
fire blomar står på bordet osv?