Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

torsdag 30. april 2009

Konfirmasjonskonvolutt til gutt

Nok et konvoluttkort, denne gangen til gutt.
Ei på jobb ville ha et guttekort i litt friske farger, la oss håpe disse er friske nok....
Mønsterpapiret er fra 7gypsies (de har så mye tøffe ark), ellers så har jeg brukt mye det samme som jeg pleier å bruke.

Inni konvolutten.
Jeg har brukt magnet som lukkemekanisme, og gjemt de under arka...

Og baksiden, med mitt personlige stempel.
God natt alle sammen :o)

5 kommentarer:

May-Bente sa...

Friske og herlige farger, Et nydelig konvoluttkort var det!!

Ha en flott langhelg!
Klem:=)

Lena Katrine sa...

Stilig konvoluttkort - og veldig gjennomført!

Ha en flott helg! klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så morsomt å så egne grønnsaker. Det er så vanskelig for meg å få til. Er jo så mye i Sauda, og sår jeg der så er ikke de modne før vi drar. sår jeg her så er de oppspist av snegler eller igjenngordde når vi kommer tilbare etter sommerferien. Men jordbær har jeg mye av i Sauda. både mini og store, de er jo modne hele sommeren. Gleder meg til å plukke.

Skulle vært i Sauda i helgen jeg, men så orket jeg ikke den lange bilturen. Må jo bort og luke, gjødsle og stelle hagen. Så det blir en tur i mai.

Kos deg i hagen
klem

troll13 sa...

WAUW, den er da bare så skøn, det er bare så gennemført. Skønne farver du har brugt.

Pia sa...

wow et super flot kort i lækker vintage stil.tusind tak for awarden den er jeg rigtig glad for