Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

lørdag 4. april 2009

Flere LO'er fra Egypt

Dette bildet er jeg så glad i.
Vi sitter på en murkant ved utsiktspunktet til Giza platået. Den eneste plassen du kan få alle tre pyramidene på ett bilde.
Har brukt Tangerine qc-alfabetet, en hjerte kakeserviett, journaling card, en bit papyrus, blomster og bling fra Prima. Har brukt sølv dabber rundt bildet og kartongen.

Så en LO fra karnaktempelet i Luxor.
Jeg har sikkert tatt 200 bilder, så å velge ut noen er ikke lett. Obelisken til høyre, er det Hatshepsut ( egypts eneste kvinnelige farao) som har satt opp, tror den er 29 meter høy. På det nederste bilde står Emilie foran en av Osiris statuene.
Har brukt noe gammelt Basic Grey ark, blonde, journaling card, litt papyrus, dymotekst, thickers bokstaver, og bling fra Prima.

Enda en fra Karnaktempelet.
Her sitter de ved foten av en av de 134 søylene som er i tempelet.
Har brukt mer av Basic Grey papiret, journaling card, dymotekst, blonde, litt papyrus, noen hieroglyfer, inngangsbilletten, blomster, blader og bling fra Prima.
Det var så kjekt å scrappe igjen, dukker opp mange gode minner når jeg ser på bildene.
Skal ikke se bort i fra at det kommer noen flere Lo'er i løpet av påsken.
Ha en flott lørdagskveld videre :o)


7 kommentarer:

Pia sa...

sååå flotte loer med fine detaljer, de steder har jeg også besøgt, længes tilbage

Torill sa...

Så flotte LOer!!!
Den med de tre pyramidene var knall lekker!! Så flotte swirler og pynt!!

Ønsker deg en riktig kreativ påske!!

May-Britt sa...

Lekkert lekkert sier jeg.
Flotte bilder og detaljer!!!
God Påske!!!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Ja nå er det deilig med påskeferie. Ha en god påske du også.

Lekre LOer som vanlig hos deg:)

Anne-Britt sa...

Så flotte LO'er fra Egypt du har laget. Kjekt med gode minner. Ønsker deg en fin påske.

Kirsten Aune sa...

Ååååå - så flotte LO'er, Kaia. Så fint det er å ta vare på minnene på denne måten!

Jeg ønsker deg en riktig god påske.
Klem fra Kirsten

May-Bente sa...

kjempe flotte LOer, herlige bilder og pynt.
Klem!!