Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

onsdag 29. april 2009

Award


Snille Camilla har gitt meg en award.
Kriteriene er:
The award is given to bloggers with great attitude and gratitude
Jeg vil gi den videre til:
Torill
May-Britt
May Bente
Inger Marie og
Maya
Jeg setter utrolig stor pris på alle de koselige og kreative tilbakemeldingene jeg får av dere.
Tusen takk !!!!
Kanskje dere har fått den før, men nå har dere en til.

3 kommentarer:

May-Britt sa...

Tusen takk for awarden,kjempekoselig;-)
Klem

Maya sa...

Tusen hjertelig takk for awarden!
Så koselig att du vil gi den til meg!!
Ha ei flott langhelg,
Go`klem fra Maya :)

May-Bente sa...

Tusen takk for awarden! Veldig koselig:=)

Klem:))