Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

fredag 6. februar 2009

Sukkersøtts utfordring # 26

Ukens utfordring var å bruke datostempel, og siden snuppa har bursdag 18 februar så lagde jeg et bursdagskort til henne.
Har brukt en del glitter, men det viser ikke så godt på bildet.

Nærbilde av datostempel og blomsterarrangement, med charms fra unik hobby og brad fra kort og godt. Her ser du glitteret litt bedre.

Når du åpner konvolutten, er dette på innsiden.

Her er konvolutten og arket inni, med gavekort.

Nærbilde av gavekortet, feil vei, men men :o)

7 kommentarer:

Torill sa...

Kjempeflott kort!!!
Jeg hadde kurs på disse kortene i går - kjempemorsomme å lage!!!

Håper du får en flott helg!
klem

troll13 sa...

Wow et skønt kort du har lavet, og sikke nogle lækre papirer du har brugt.

Åshild sa...

Lekkert konvoluttkort, og flott bidrag til utfordringen!

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Ja det er huset i Saudasjøen som er hytta vår. Koser oss veldig der.

Ha en super lørdag

May-Britt sa...

Kjempeflott kort du har laget.
Klem

Pia sa...

Hvor er det et super lækkert kort i dejlige farver og så gennemført flot

Trine sa...

Hei Karianne!
Så nydelig konvoluttkortet ble da!
Å zig-zag kortet er helt fortryllende!
Jeg har selvfølgelig ikke blitt ferdig med noen ting......som vanlig!
Snakkes snart! (=